Ha már a téli gumi sem ér semmit, akkor durvább eszközökhöz kell nyúlni. Így gondolták ezt a Subarunál is, amikor megalkották az Impreza és egy motoros szán keresztezéséből született WRX STI TRAX fantázianevű szörnyeteget.

A négyszáz lóerősre gyúrt 2,5 literes boxermotort rövid fokozatokkal ellátott ötfokozatú manuális váltóval kapcsolták össze, amely a négykerék-hajtással párban a videó tanúsága szerint roppant szórakoztatóvá tudja tenni a fagyos téli napokat is.

Biztonságban

400 lóerővel a hóban
400 lóerővel a hóban

400 lóerővel a hóban

400 lóerővel a hóban


Annak érdekében, hogy a havas ökörködés közben benézett kanyar vagy bucka ne okozzon feltétlenül katasztrófát, az utasteret bukókerettel tették biztonságosabbá, az utasokat pedig Recaro versenyülések tartják stabilan még a legvadabb kanyarokban is. Ezen túl beépített tűzoltó berendezés is található a fedélzeten. Biztos, ami biztos.

A hómezőn őrjöngés nem az igazi néma csendben, ezért vízálló tokozású Alpine hifi tolja – reméljük – a metált, a basszusért pedig tízcolos mélynyomó felel, szintén vízálló hangszórókkal karöltve. Ha ez még nem lenne elég, akkor vadulás közben két fedélzeti kamera is rögzíti az utasok arcát, illetve az autó környezetét.