Egy éve kapható az új Fiesta. A Ford első globális modellje komoly sikert könyvelhet el: eddig több mint félmillióan döntöttek mellette. Hamar Európa második legnépszerűbb autója lett, sőt többször is elhódította a dobogó legfelső fokát a Volkswagen Golftól. Az új Fiesta kulcsszerepet játszott a Ford látványos európai piaci részesedésnövekedésében is.

12 millió felett a név
12 millió felett a név

12 millió felett a név

12 millió felett a név


Az új kisautó forgalmazását idén kezdte meg a Ford az ázsiai és csendes-óceániai térségben, 2010-ben pedig már elérhető lesz az észak-amerikai és további ázsiai országok vásárlói számára is. Az USA-ban komoly várakozás övezi az autó helyi bemutatását, eddig mintegy 50 000-en jelezték előzetes vásárlási szándékukat.

Érdekesség, hogy bár kisautóról beszélünk, nem a nagyobbakhoz mért alacsonyabb ára miatt választják sokan, hiszen Európában a vásárlók mintegy 40%-a a legmagasabb felszereltségi szintek, a Ghia és a Titanium mellett döntöttek.

1976-os bemutatása óta egyébiránt több mint 12 millió Fiesta talált gazdára világszerte.