Ami ma egy póló vagy egy tornacipő esetében lehetséges, később az autóinkra is igaz lehet. A Mazda ezt Souga elnevezésű koncepciójával mutatja meg, amelyet a Los Angeles-i Autószalon „youthmobile 2030” dizájnversenyére készített. A vásárlók a weben és számítógépük segítségével tervezik meg a megvásárlandó termékeket, saját kívánságaik és elképzeléseik szerint.

A Mazda Souga könnyűépítésű sportkupé tanulmányt akkumulátorral és nulla emissziós elektromotorokkal szerelték fel. Az autó belső terében a két ülést egymás mögé helyezték. A karosszéria egy merev, ellenálló, ugyanakkor optimálisan alakítható, hálószerű anyagból épül fel.

Ilyen a Mazda, ha a vevő álmodja 1
Ilyen a Mazda, ha a vevő álmodja 7


A legnagyobb innováció mégis az autó értékesítési koncepciójában rejlik. A vásárlók saját kívánságaik és elvárásaik szerint alakítják autójukat, melyben rendelkezésre áll egy Mazda-dizájner, ő segíti a folyamatot, hogy az ügyfél saját terve teljesítse a szükséges funkciókat, és kivitelezhető legyen. A folyamat végén a tervet a számítógép automatikusan továbbítja a gyártás felé.

A Mazda Souga esetében ez egy tiszta elektroautó, amely versenyautós képességekkel rendelkezik.