A korábbi kémfotók után itt vannak a gyári stúdiófotók és az első információk a vadiúj FIAT Doblóról. Az autó két változata, a személyautó és az áruszállító (Dobló Cargo) egyaránt bemutatkozik. Sajnos a gyár csak szúrópróbaszerűen közölt műszaki adatokat, így nem tudunk átfogó képet alkotni a modellről.
Valószínűleg jelentősen bővült a személyautó mérete, de erre csak következtethetünk abból, hogy a tengelytávolsága 17 centivel hosszabb, 2755 milliméteres. Továbbra is kétféle tengelytávolsággal készül az áruszállító, de még rejtély mekkorával.
Személyautóként öt- és hétszemélyes kivitelben kapható majd a Dobló, míg az áruszállító a kétféle hosszúságú dobozos mellett kétféle ötüléses, illetve magasított karosszériával is készül. Igazi újdonság, hogy „alvázasként” is rendelhető lesz a jármű, azaz a fülke mögé plató vagy hűtőkonténer is felszerelhető.
A személyautó csomagtartója 790 literes (valószínűleg 5 személlyel), az áruszállító 3,4-4,2 köbméteres raktérrel bír. Utóbbiban akár 2,2 méter hosszú tárgyak is szállíthatók, míg szélességében még a kerékjáratok között is elférnek a szabványos raklapok. A Dobló Cargo terhelhetősége 750-1000 kilogramm közötti.
Négyféle motorral kezdődik a Dobló gyártása, a 95 lóerős benzines mellett 90, 105 és 135 lóerős dízelek kerülnek a járműbe. (A hengerűrtartalomra csak tippelni tudnánk.) Hamarosan tovább bővül a sor, érkezik egy földgázzal hajtott variáns, illetve egy dízel automata váltóval.
A legkisebb 1,3-as dízellel igen takarékos a modell, beéri 4,8 liter üzemanyaggal átlagosan, de ebben segít a többi változatban is szereplő motorleállító Start&Stop rendszer. A biztonságról az ABS mellett elektronikus fékerőelosztó és menetstabilizáló gondoskodik, míg a könnyebb közlekedést visszagurulás gátló segíti, felárért tempomat, automata klíma, bluetooth kihangosító és navigációs rendszer is kerülhet a Doblóba.
2010 januárjában indul mindkét változat értékesítése ugyanakkor decembertől már megrendelhetőek.