Mindenki, aki vezette, így mi is csupa jót tudunk írni az Audi TT csúcsváltozatáról, az RS-ről. A 340 lóerős sportkocsi 4,6 másodperc alatt képes százra gyorsulni. Az MTM azonban csak alapnak tekintette a fentieket. A német tuningcég többlépcsős teljesítménykúrát kínál a sportkocsihoz.

19-20 colos felni kerülhetnek rá
Gyorsulásban jobb az R8-nál

Gyorsulásban jobb az R8-nál

Gyorsulásban jobb az R8-nál


A kipufogó, a motorvezérlés átalakítása után első fokozatban 404 lóerőre emelkedik a teljesítmény, miközben a nyomaték eléri az 550 Nm-t, vagyis pont százzal több, mint a gyári érték. A második lépcsőt ugyan nem értjük, de van: 408 LE és 550 Nm.

A harmadik fokozat már az R8 szintjére emeli a TT-t, hiszen a 2,5 literes turbómotor ekkor már 424 lóerős, a nyomaték pedig 560 newtonméterre emelkedik. Ezzel gyorsulásban lenyomja a gyengébb R8-ast a gép, hiszen 0,4 másodperccel hamarabb 4,2 alatt ér el százig.

Az MTM TT RS végsebessége sem piskóta, hiszen akár 297 km/órás tempóra is képes.  Persze ez csak említésre méltó adat, az MTM duplamotoros TT-je, a Bimotóé mellett, amely 390-nel hasít.