Az idei kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampányban nemcsak az önmagában kínált tarifák versengenek, de minden eddiginél többféle kedvezménnyel csábítják az ügyfeleket a biztosítók.
A CLB Független Biztosítási Alkusz adatai szerint a legtöbben a gyerekkedvezményt használták ki, ezzel a kedvezményformával a biztositastipp.hu oldalon szerződést kötők harmada élt eddig. A közszolgálati kedvezmény is igen népszerűnek mutatkozik, ezt a váltók 15 százaléka tudta kihasználni.
Vannak azonban olyan kedvezmények, amit nem szeretnek az autósok. A díjfizetés gyakoriságát tekintve például a váltók közel háromnegyede a negyedéves díjfizetés lehetőségével kalkulál. Pedig egy összegű, éves befizetést választva akár további 7-8 százalékot, vagyis egyhavi díjat is megspórolhatnának.
Ugyanakkor a biztosítók nem mindenkit akarnak megszerezni. A kampányban egyébként – vidéken – igen sikeresen szereplő Uniqa például oly mértékben tartózkodik a budapesti ügyfelektől, hogy díjszabása miatt eddig csak egyszázalékos a budapesti új ügyfeleinek aránya. Ami abból a szempontból nem meglepő, hogy míg Budapesten az autósok 6-7 százaléka okoz
=">
Érdekesség, hogy az utánfutók biztosítója lett a váltók körében az Union, a náluk kötők közel 80 százaléka ilyen típusú járműre kötött eddig szerződést. Főként emiatt az ő váltási átlagdíjuk a CLB-nél 10 ezer forint alatt alakul, szemben az összes adataiból számolt 24 ezer forintos átlagdíjjal.
Ami a kötésszámokat illeti, egyre többen jósolnak 900 ezer vagy akár egymillió váltót a kampány végére. Valójában azonban tízből három ügyfél csak újraköt, vagyis marad korábbi biztosítójánál, ami a gyakorlatban nem számít igazi váltásnak.
Kíváncsi rá ki váltott leghamarabb, ki spórolt legtöbbet? KATTINTSON!
Forrás: biztositastipp.hu
=">