A Genertel ügyfeleinek 96 százaléka nyugodt szívvel ajánlaná biztosítóját másoknak, mert elégedett a szolgáltatásaival, derül ki egy, a társaság által készíttetett friss kutatásból. Erre alapozva a biztosító az idei kötelező kampányban bevezette ajánlási rendszerét, amelyhez minden már meglévő és új ügyfél csatlakozhat.
Az ajánlási rendszer lényege, hogy akinek van élő szerződése a Genertelnél, és új ügyfelet ajánl – olyat, aki meg is köti biztosítását és be is fizeti az első díjrészletet -, ajánlásonként (több is lehet) 3 ezer forintos díjjóváírásban részesül, ami a jelenlegi kötelező biztosítási éves átlagtarifák alapján több mint egyhavi biztosítási díjnak felel meg.
A módszer a következő, el kell kérni az ismerős e-mail címét, ügyfélszámmal belépni a www.genertel/ajanlas.hu oldalra, majd elküldeni egy meghívó e-mailt. Ebben már szerepel az a link, amelyre kattintva a meghívott gyorsan és egyszerűen rögtön meg is kötheti szerződését.
Jól járnak a meghívottak is, hiszen azok, akiknek még nincs Genertel biztosításuk, de egy generteles ügyfél javaslatára kötnek szerződést, szintén egy egyszeri, 2 ezer forintos díjjóváírást kapnak.
Előfordulhat persze, hogy az ügyfelek közvetlen környezetében nincs senki, akinek ajánlani tudná biztosítóját. A biztosító éppen ezért a hét elején elindította www.kotelezobaratok.hu internetes oldalát, ahol egymásra találhatnak azok a generteles ügyfelek, akiknek nincs kinek ajánlaniuk azokkal, akik szívesen lennének a biztosító ügyfelei, de nincs még generteles ismerősük.
„Bár az ajánlási rendszert a kampányra időzítve indítottuk el, ajánlani nem csak kötelező biztosítást, hanem biztosítónk összes termékét lehet, a jóváírás pedig ezekben az esetekben is megjelenik az ügyfélnél” ? mondta Sebestyén László, a Genertel direktbiztosító értékesítési igazgatója.