A hatalmas hajtóművek nemcsak hangosak, de fogyasztásuk is magas, a repülőtéri cammogásban elfüstölt kerozin így nettó pocsékolás. A Ricardo a helyzet megoldására fejlesztette ki az Israel Aerospace Industries segítségével a TaxiBot névre keresztelt járművet, amely lehetővé teszi, hogy a repülőgépek hajtóműveik használata nélkül guruljanak a kifutóra.
Annyi a trükk, hogy amint a gép orrfutóműve csatlakozik a járműhöz, a pilóták a botkormánnyal és egyéb vezérlőeszközökkel a TaxiBot irányítását veszik át. Vagyis amikor a pilóta elfordítja a kormányt, lényegében a TaxiBotot manőverezi, mely két 500 lóerős, V8-as motorjával bármilyen géppel elboldogul, még az Airbus A340-esével is.
Amennyiben a TaxiBotot széles körben alkalmaznák a repülőterek, millió dolláros mértékben lehetne spórolni a kerozinnal és többezer tonna szén-dioxidtól menekülne meg a légkör. A TaxiBot alkalmazásához semmilyen módosítás nem szükséges a repülőgépeken.