Már megmutatta a Brabus, hogy mire képes a Mercedes-Benz E-osztállyal, ha korlátlanul használja saját erőforrásait: néhány hónapja 800 lóerős, V12-es motort szerelt a luxusautó orrába. A Frankfurti Autószalon után Európa legnagyobb tuningkiállítására, Esssenbe sem érkeztek azonban üres kézzel.
Elhozták a B63 S-t, amelyhez a gyári sportmodell, az E63 AMG adta az alapot. Az új sportlégszűrők és katalizátorok beépítése, valamint a motorvezérlés áthangolása után a V8 teljesítménye 30 lóerővel többet, 555-öt mutat. A módosítások hatására a nyomatékgörbe is magasabban fut, 630 helyett 650 Nm okoz nehéz pillanatokat a hátsó abroncsoknak.
A Brabus B63 S 4,3 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de nem ez az igazi erénye az AMG gépéhez képest, sokkal inkább az, hogy ha kell, 320-ig meg sem áll. A kiemelkedő végsebesség azonban nemcsak a motorerő erénye, de az aerodinamikusok is megtették a magukét.
A szélcsatornában fejlesztett kiegészítők amellett, hogy nagyobb leszorítőerőt termelnek, csökkentik a jármű légellenállását, ugyanakkor több levegőt biztosítanak a hűtéshez. A karbonból készült spoilerekből jutott a lökhárítók alá, a csomagtérfedélre és az első sárvédőkre. A látványt 20 colos kerékgarnitúra teszi teljessé.
Ha pedig az utastérrel lenne elégedetlen az ügyfél, akkor is jó helyen jár. Igény esetén egyedi kialakítású belsőt hoznak létre neki Mastik és Alcantara bőrök felhasználásával, miközben díszítésének fa, rozsdamenetes acél vagy karbon választható. A miheztartás végett a km/óra is átalakul, utolsó bejelzése 360-ra vált.