Mióta  a gyárban telefonnal lefotózták, nem titok milyen lesz az Alfa Romeo 147 utódja, de igazi valójában most először láthatjuk. Persze ez a kép is kiszivárgott.

Ahogy az várható volt, a Milano követi a MiTo formáit, marad a lendületes, olaszos forma, csak ötajtós karosszériával. Ugyanakkor a kocsit háromajtósnak álcázzák azzal, hogy a hátsó kilincseket a C oszlophoz rejtették. A lámpáiban természetesen lesz LED-es nappali fény.

A napokban megjelent hírek szerint – bár a képen is így szerepel – mégsem hívják majd Milanónak, helyette Giuliettaként mutatkozhat be, várhatóan jövő márciusban a Genfi Autószalonon.

A Golf-osztályban támadó, de a BMW 1-es, illetve az Audi A3 ellenfelének szánt járgány 4,35 méter hosszú, tengelytávolsága 2,63 m. Egyes hírek szerint a FIAT Bravónál használt C-Evo padlólemezre épül, mások szerint egy teljesen új, akár négykerék-hajtáshoz is megfelelő elemre.

Leplezetlenül még Milanóként
Gulietta lehet a neve

Gulietta lehet a neve

Gulietta lehet a neve


Motorjai egytől egyig turbósak lesznek. Az alapmodellbe 120 lovas 1,4-es kerül, de ennek erősebb 170 lóerős változata is létezik. Quadrifoglio, azaz négylevelű lóhere utónévvel érkezik a sportos variáns, amelybe az 1,75-ös motor 235 lóerővel szerepel. A nagyjából két évvel később érkező GTA-ba ennél is erősebb, 270-280 lóerős motor kerülhet. Dízelből 1,6-os és 2,0 literes kerül a modellbe, előbbi 105, utóbbi 170 lóerővel.

Bekerül a modellbe az önzáró differenciálművet imitáló Q2 elektronikus nyomatékvezérlő rendszer, amely kanyarban, csúszós úton javíthatja az autó irányíthatóságát. Ugyanakkor feltűnik a DNA is, amely gombnyomásra normál, dinamikus, illetve téli üzemmódnak megfelelőre kapcsolja a motor reakcióját, a kormányzást, a menetstabilizálót és a Q2-t is.

időközben a hivatalos sajtóközlemény is megérkezett: itt olvashat hiteles információkat a Giuliettáról