Bár egyelőre igen ritka látvány az utakon, lehet, hogy valaki egyedibbet szeretne a Ferrari Californiából. Lehetséges, miután a Novitec Rosso elkészítette saját csomagját a nyitható fémtetős járgányhoz.

A Ferrari tuningolására szakosodott vállalkozás először külsőleg turbózta fel kicsit a sportkocsit, egy szép kis spoiler hátra, egy hasonlóan visszafogott első lökhárító és a küszöbök alá. Ugyanakkor a diffúzort is átalakították kissé.  Természetesen mindent karbonból.

Hangszabályozás a Ferrari kabrióban 1
Hangszabályozás a Ferrari kabrióban 19


Végül pedig felkerültek a cég saját felnijei, az első tengelyre 21, hátulra 22 colos méretben. A 255-ös, illetve 315-ös abroncsok is megteszik a hatásukat, de gyorsabb kanyarvételhez inkább az új rugókészlet segíti a Californiát, amely így 35 milliméterrel kerül lejjebb.

De nem kell aggódni a túl lapos orr miatt, a Novitec ugyanis hidraulikus emelőrendszerrel is felszerelte a Ferrari belépőmodelljét, fekvőrendőrnél jöhet jól, hogy gombnyomásra 40 milliméterrel felemelkedik a kocsi. 80 km/óra felett automatikusan visszasüllyed.

Hangszabályozás a Ferrari kabrióban 20


Végezetül, a motornál is babráltak kicsit a tuningcég emberei. Tőlük két kompresszor beszerelését és legalább 700 lóerős teljesítményt szoktunk meg, de egyelőre csak finoman nyúltak a maranellói V8-ashoz. A motorvezérlés és kipufogó átalakításával a 4,3 literes motor 40 lóerő plusszal rendelkezik, teljesítménye így 500 LE. A maximális nyomaték 485-ről 415 newtonméterre nőtt.

Érdekesség, hogy a menetstabilizáló és más rendszereket állító kormánykapcsolóval immár a kipufogó hangja is szabályozható.