A MINI E után a BMW-csoport elkészítette második villanyautóját, ezúttal egy Egyes BMW-t alakítottak környezetkímélővé. Míg a MINI-ből készült elektromos járgány már megvásárolható, a BMW egyelőre tanulmány.
Az autó felépítése más, mint a hagyományos autóké, nincs ugyanis motor a kocsi orrában. A villanymotort a hátsó kerekek közé helyezték el. Megtartották ugyanakkor a BMW-kre jellemző hátsókerék-hajtást.
A lítiumion akkumulátorokat, amelyeket az SB LiMotive szállított, a motor elé, illetve a kardánalagútba helyezték el. Ezzel ugyanis sikerült a legalacsonyabbra helyezni a viszonylag nehéz alkatrészeket. Persze ettől nem lett könnyebb a jármű, tömege 1800 kiló.
A villanymotor teljesítménye 170 lóerő, míg maximális nyomatéka 250 Nm. Ezzel az Egyes 9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára. Végsebessége 145 km/óra elektronikusan korlátozva. Visszafogott energiahasználat mellett, tehát klíma, ablakfűtés bekapcsolása nélkül akár 240 kilométert is képes megtenni egyetlen feltöltéssel a jármű.
Nemcsak magát az autót mutatta be a bajor gyár, de egy új, a villanyautókhoz tervezett szolgáltatást is. A BMW ConnectedDrive lehetőséget biztosít, hogy a tulajdonos mobiltelefonja segítségével távolról ellenőrizze az akkumulátorok töltöttségét, vagy aktiválja az állófűtést.