Európában kezdődik az autó értékesítése, majd Japán és Ausztrália következik a sorban. Főleg prémiumtermékek gyártásában utazik az Italia Independent, nem véletlen tehát, hogy a limitált Brerában olyan anyagokat használtak mint kasmír, kevlár és szénszál.
18 colos, turbinát mintázó, fekete felnikre állították az autót, a tanksapka alumíniumból készült, a féknyergeket pirosra festették. Vörös varrású bőr sportkormány került a kabinba sportülésekkel, alumíniumból formálták meg a pedálokat, felárért pedig az egész utasteret Poltrona Frau bőrkárpitba borítják.
A 185 lóerős 2,2 vagy a 260 lóerős, 3,2 literes, V6-os benzinmotorral rendelhető a limitált Brera, hatfokozatú kézi vagy a Selespeed automata váltóval. Az első darabot az Italia Independent egyik alapító tagjának adták át, az autót európai divat roadshow-kon használják majd Milánótól Zürichig és Párizstól Londonig.