Nagyobb teljesítményt és több forgatónyomatékot kínál a Mcchip a Ford Focus leggyorsabb változatához, az RS-hez, pedig a szériaváltozat sem piskóta, hiszen 305 lóerő és 440 Nm nyomaték lakik a kedvelt családi autó motorházteteje alatt.
A német tuningcég azonban továbbgondolta a dolgot, és kétlépcsős teljesítménykúrát dolgozott ki a géphez. A cégnévből már sejthető, hogy először a motorvezérlést dolgozták át. Ennek köszönhetően plusz 40 lóerő és 80 newtonméter nyomaték gyorsítja az RS-t. Arról, hogy javult-e a sportmodell gyorsulása, nem adott információt a Mcchip, viszont 263 helyett 271 km/óra a gép végsebessége.
A második fokozatban már többet dolgoznak a Focusszal. Ekkor az elektronika megbolondításán túl kicserélik az intercoolert, a kipufogót, változtatnak a szívórendszeren és új gyújtógyertyákat alkalmaznak. Az eredmény 401 lóerő és 612 Nm egy alsó középkategóriás ferdehátúban. A Focus RS ebben a változatban 278 km/órás sebességre képes.
Míg az első csomagot 799 euróért (220 ezer forint) kínálja a Mccip, a komolyabb átalakításért 4499-et (1,2 millió forint) kérnek el.