Miközben a Porsche alkatrészeiből épített saját autójával, a GT9 R-rel a világ leggyorsabb autójának megépítésén is fáradozik a 9ff, nem feledkeznek meg a 911-esről sem.
A tuningcég legújabb munkája nem kevesebbet nyújt, mint a világ leggyorsabb Porsche 911-esét. Az alapjármű egy 911 Turbo volt, amelynek motorját erőteljesen megdolgozták, nagyobb turbók, módosított intercooler, sport-vezérműtengelyek, titán hajtókarok és főtengely, új szívó- és kipufogórendszer valamint új motorvezérlés hoz ki többet a hathengeres boxerből.
Mindezeknek köszönhetően a motor teljesítménye duplájára nőtt, azaz az eredeti 500 helyett 1000 lóerő indul a kerekek felé. Hasonlóan drasztikusan nőtt a forgatónyomaték 700-ról 1040 newtonméterre, melynek köszönhetően a 9ff TR-1000 veszedelmesen gyorsul. Álló helyzetből 3,2 másodperc alatt 100 km/órára, 200-ra 8, 300-ra 16 másodpercig tart a sprint.
A tuningolt Porsche végsebessége azonban innen még több mint 16 másodpercre van. Az első hivatalos mérésen októberben az olaszországi Nardo pályán még csak 375,7 km/órás sebességet ért el, ám a 9ff nem volt elégedett, további munka után a németországi Pappenburgban egészen 391,7 km/óráig jutott. Soha az előtt utcai 911-es nem ment ilyen gyorsan.
A 9ff szerint a 400 is meglehet, ha tovább finomítják az aerodinamikai kiegészítőket, hiszen ezt sem hagyta figyelmen kívül a cég. A Turbóra új orr és küszöbspoiler, diffúzor, valamint hátsó szárny került. Emellett nagy teljesítményű fékrendszert és állítható futóművet szereltek az autóba.
Az autót majd egy másik Turbo áráért építi meg a 9ff. Németországban egy új Porsche 911 Turbo ugyanis 145 871 euróba (39,8 millió forint) kerül, míg a tuning 130 ezerbe (35,4 millió forint). Persze, aki szerelmes, annak semmi sem drága, még egy 70 milliós autó sem. A TR-1000-t ugyanis nem önszántából építette a 9ff, hanem egy görög milliomosnak, aki 25 éves barátnőjét lepte meg vele.
Nézze meg videón is a rekordot: