Kínának, Kínából

Megjelent a 307 limuzin utódja. Az új modell is a távol-keleti piacnak szól, gyártását a Dong Feng Peugeot végzi. A megcélzott darabszám évente 100 ezer autó.

Mi lesz a 407 utódjával?
Mivel a 408 már foglalt, a következő középkategóriás Peugeot más nevet kap. Állítólag a 407 és a 607 közös utódot kap, esetleg 508 néven, egy a mainál nagyobb méretű autót, a 607 pótlására külön verzióként, luxusfelszereltséggel.

Belül nagy és komfortos a 408
Belül nagy és komfortos a 408

Belül nagy és komfortos a 408

Belül nagy és komfortos a 408


A 408 név furcsának tűnik, mert a Peugeot nem a nagyobb 407-et váltja le vele, a lépcsőshátú autó egyértelműen a 308 rokona.

Elsődleges a kényelem

Hossza alapján a 408-nak kijár a középkategóriás típusnév, az autó ugyanis 468 centis. Kínában a kényelemre igen nagy hangsúlyt fektetnek a vásárlók, a lágy rugózás mellett a tágas utastér is elvárás.

Ismeretlen motorok

Tavaly 410 ezer Peugeot kelt el Kínában. Összehasonlításképp: a teljes magyar autópiac 70-72 ezer autó lesz idén

Tavaly 410 ezer Peugeot kelt el Kínában. Összehasonlításképp: a teljes magyar autópiac 70-72 ezer autó lesz idén

Tavaly 410 ezer Peugeot kelt el Kínában Összehasonlításképp: a teljes magyar autópiac 70-72 ezer autó lesz idén


Egy kategóriával följebb, aki elért valamit, többnyire hátul ül és sofőrt alkalmaz. Több márka Európában ismeretlen, nyújtott tengelytávú modellekkel javít a hátsó térkínálaton, például az Audi A4 és az A6 vagy az Ötös BMW.

A 408 motorválasztékéról hallgat a gyári sajtóközlemény, de 1,6 és kétliteres benzines motorokra tippelünk, dízelre nemigen van kereslet az államilag szabályozott üzemanyagárak közepette.