Kínának, Kínából
Megjelent a 307 limuzin utódja. Az új modell is a távol-keleti piacnak szól, gyártását a Dong Feng Peugeot végzi. A megcélzott darabszám évente 100 ezer autó.
Mi lesz a 407 utódjával? |
Mivel a 408 már foglalt, a következő középkategóriás Peugeot más nevet kap. Állítólag a 407 és a 607 közös utódot kap, esetleg 508 néven, egy a mainál nagyobb méretű autót, a 607 pótlására külön verzióként, luxusfelszereltséggel. |
A 408 név furcsának tűnik, mert a Peugeot nem a nagyobb 407-et váltja le vele, a lépcsőshátú autó egyértelműen a 308 rokona.
Elsődleges a kényelem
Hossza alapján a 408-nak kijár a középkategóriás típusnév, az autó ugyanis 468 centis. Kínában a kényelemre igen nagy hangsúlyt fektetnek a vásárlók, a lágy rugózás mellett a tágas utastér is elvárás.
Ismeretlen motorok
Egy kategóriával följebb, aki elért valamit, többnyire hátul ül és sofőrt alkalmaz. Több márka Európában ismeretlen, nyújtott tengelytávú modellekkel javít a hátsó térkínálaton, például az Audi A4 és az A6 vagy az Ötös BMW.
A 408 motorválasztékéról hallgat a gyári sajtóközlemény, de 1,6 és kétliteres benzines motorokra tippelünk, dízelre nemigen van kereslet az államilag szabályozott üzemanyagárak közepette.