Rekordszámú látogató kereste fel az MTV3 televízió – a WRC-sorozat finn közvetítőjének – sport honlapját. Január utolsó hétvégéjén 468 500 egyedi látogatót jegyeztek fel az oldalon, amikor a 2007-es F1-világbajnok az Artic Lapland ralin először kipróbálta új autóját, a Citroën C4 WRC-t. A látogatók közül 250 ezer a rali szekcióban olvasgatott.
Ennél csak 2009-ben, a WRC-sorozat finn versenye ideje alatt volt több látogatója az MTV3 ralioldalának, akkor 279 ezren kattintottak oda.
Az érdeklődés később sem hagyott alább, a múlt hétvégén, amikor a WRC első versenye, a svéd rali zajlott, az MTV3 ralioldala eddigi harmadik legmagasabb mutatóját érte el, 248 191 látogatót számlált. Persze ekkor a finn rajongók különösen izgulhattak, hiszen honfitársuk, Mikko Hirvonen szinte végig vezette, majd megnyerte a futamot.
A rali-világbajnokság saját honlapja, a wrc.com is rekorddal zárta a hétvégét. Közel nyolcmillió oldalletöltés történt a verseny ideje alatt. Pénteken az egy napra eső rekord is megdőlt 3 millió oldalletöltéssel.
Eközben a WRC Facebook közösségének tagsága is egyre bővül, minden korábbinál gyorsabban emelkedik a létszám. Már több mint 100 ezer tagot számlálnak, akik közül több mint tízezren az utóbbi két hétben csatlakoztak. Mi sem panaszkodhatunk, a vezess.hu Rali blogjában különösen nagy érdeklődést kaptak a Räikkönenről szóló bejegyzések.
Reméljük, a rajongók számának emelkedése és az új szabályok más gyártókat is rávesznek a sportban való részvételre. Milyen szép is volt, amikor nem kettő, hanem 5-6 gyártó autói csatáztak.