Igaz, hogy a 2 tonna feletti önsúly nem épp barátja a dinamikának, de teljesítménnyel sok minden orvosolható. Így aztán nem meglepő, hogy a BMW X6 M piszok jól megy. Persze a futóművesek biztos a hajukat tépték mire elérték, hogy gyors kanyarvételre is alkalmas legyen a szabadiő-autó.
Biztos van olyan, akinek kevés egy ilyen autóban 555 lóerő és 680 Nm, máskülönben kinek készült volna a Hamann Tycoon Evo M. A német tuningcég megtoldotta egy százassal az eredeti értékeket, a teljesítménycsúcs most 670 Lóerőt, a nyomatékmaximum 780 newtonmétert mutat.
Ezzel az egyedi jármű képes 4,2 másodperc alatt letudni egy 0-100 km/órás gyorsulást. Végsebessége sem épp játékszer, a gyári tiltás kiiktatása nyomán akár 300 km/órával is száguldhat az Autobahnon a fenevad.
Ám nem kell ennyivel mennie, hogy mindenki menekülőre fogja a belső sávban, látványra is elég brutális. A 60 milliméterrel kiszélesített és 40 milliméterrel leültetett karosszéria sok különleges spoilerrel gazdagodott, de a 23 colos keréktárcsákra szeret 315-ös abroncsok sem apróságok.
Belül feketére eloxált alumínium és karbon betétek jelenik az újdonságot, sötétben viszont a limuzinok világát idéző csillagos égboltot imitáló tető kelt feltűnést. Persze a sportkormány, az új pedálok és egyedi bőrborítás sem hiányzik.
Legújabb járművét a jövő héten kezdődő Genfi Autószalonon mutatja be a nagyközönségnek a Hamann.