Igazi sportkupé lett a Honda CR-Z 1

Most már hasonlít egy sportkocsira a CR-Z

Most már hasonlít egy sportkocsira a CR-Z

A kezdetektől fogva sportkupéként emlegeti a Honda a CR-Z-t, holott a hibrid teljesítménye alig valamivel több, mint 120 lóerő. Eddig megjelenésében sem volt igazán letaglózó az autó, a Mugen azonban gondoskodott róla, hogy kicsit változzon a CR-Z-ről kialakult kép.

Új első és hátsó lökhárító, illetve küszöbök készültek a kupéhoz, a leglátványosabb elem kétségkívül a tetőre csavarozott, méretes szárny. Friss a hűtőrács, ráadásul opcionális LED-ek is rendelhetőek hozzá, a kipufogóvég háromszög alakú. Ötféle felni rendelhető, a rendszámkeretek karbonszálas anyagból készültek.

A kabinban alumínium borítást kapott a váltógomb, a visszapillantó pedig szintén karbonszálas kezeléssel készül. Új kipufogórendszert készített a Mugen, feszesebbre hangolta a futóművet és nem feledkezett el a sportosabb fékekről sem.