Egy hónapja készült el az új Ford Mustang legdurvább változata a Shelby GT500 igen meggyőző 558 lóerős teljesítménnyel.
Ám a GeigerCars nem érte be a gyári 5,4 literes V8-assal, egy kompresszor beépítésével orvosolták a szerintük visszafogott teljesítményt. A 3,3 literes feltöltő 1,6 barral pumpálja a levegőt a motorba, amely ennek nyomán komoly pluszerőket enged szabadon. A teljesítménye 810 lóerőre emelkedett, miközben a maximális nyomaték 945 newtonméterre nőtt.
Azt nem hozta nyilvánosságra a GeigerCars, mire képes rövidtávon a Mustang, azt azonban nem rejtik véka alá, hogy a végsebessége 354 km/óra. Ez azért nem semmi, látva a kocsi formáját.
Azért, hogy elviselje a nagyobb nyomatékot átalakították a hajtásrendszert, ugyanakkor a nagyobb tempó miatt lecserélték a fékrendszert is. További újdonság a 20 colos kerekek és a módosított futómű alkalmazása.