Korábban már pletykálták, hogy kabriót építene a Panamerából a Porsche. A hírekben akkor úgy szerepelt, hogy vagy kétajtóssá faragják az autót vagy valamiféle targát alakítanak ki belőle.
Ám az Autocar információi szerint a Porsche úgy építi meg a Panamera nyitott változatát, hogy megtartja mind a négy ajtót. A brit lap birtokába jutott fotókra alapozza állítását, amelyeket állítólag az Egyesült Államokban beadott szabadalmi kérelem mellé mellékeltek.
Azért nagyszám a négyajtós kabrió megvalósítása, mert így jóval nehezebb elérni a szükséges merevséget a karosszériánál. Ehhez jelentősen át kell alakítani a padlólemezt és nagyrészt a drágább, nagyszilárdságú acélötvözeteket kell alkalmazni. Ez pedig erősen emeli a fejlesztési költséget. Ám egy ilyen különlegességért – elvileg – jóval magasabb összeg is elkérhető, nem is beszélve a Porsche márka presztízsének emelkedéséről, hogy képes ilyen autót is építeni.
Az egyik képen úgy tűnik, mintha egy merevítő lenne az első ülések mögötti részen. Ez lehet az egyik lehetséges megoldás, hogy egyfajta mini B oszlopként csökkentsék a karosszéria csavarodásának lehetőségét. A képen látható karosszéria azt sugallja, hogy az autóhoz vászontető tartozik majd. Ez kisebb helyen elhelyezhető a hátsó ülések mögött, mintha fémtetőt próbálnának összehajtogatni.
Jelenleg a gyárak közül a Maybach kínál négyajtós kabriót, de a Landaulet esetében csak a hátsó utasok fölül nyitható le a tető.