Különleges BMW-hirdetésekkel jelentek meg a mai brit magazinok. A fél újságoldalt megtöltő színes reklámfotókon pirosban, kékben és sárgában – vagyis a kormányzó brit Munkáspárt, az ellenzéki Konzervatív Párt és az örök harmadik Liberális Demokraták színeiben – pompáznak a BMW-jelvény belső körét kitöltő háromszögek.

A bajor autógyár a hirdetésben közli: a választások közeledtével lehetőséget akar adni a brit BMW-seknek, hogy politikai nézeteiknek megfelelően „testre szabják” autójukat. Az „egyedi tervezésű, korlátozott számban gyártott” emblémák ráadásul másodpercek alatt cserélhetők, ami „jó hír a még bizonytalan választóknak”.

Akinek érdeklődését felkeltette az ajánlat, az Uwe.Beanhadde@bmw.co.uk e-mail címen adhatja fel rendelését. Természetesen csak akkor, ha nem olvassa el figyelmesen a cím első felét, amelynek kiejtése azonos a „You’ve been had” angol kifejezéssel; ennek magyar olvasata: „haha, jól átvertünk…” 

Ez ugyanis egy április 1-jei tréfa BMW-től.

A bajor autógyárnak a jelek szerint jól megy az üzlet, hiszen most már hagyományszerűen tölti meg hasonló sületlenségekkel ezen az adott napon a brit újságok méregdrágán mért hirdetési oldalait.

Forrás: MTI