Mióta kínai kézbe került az MG, a márka csak vegetál, a jövő azonban kezd kirajzolódni. Az Autoexpress információi szerint a kínai befektetők több új modellel készülnek, hogy újra komoly eladásokat érjenek el Európában.

A hátsókerék-hajtásról nem mondanak le
Orrmotoros lesz

Orrmotoros lesz

Orrmotoros lesz


Érkezik az MG6, amely egy nagyobb szedán, illetve az MG3, amely a Škoda Fabia méretű autók ellenfele lehet. Nem feledkeznek a márka sportos hagyományairól sem, ezért egy új sportkocsit is szeretnének, amelyet brit mérnökök tervezhetnek meg.

Szemben az MG TF-fel, amely igazi különlegességként középmotoros kialakításban készült, az új autó a klasszikus MG roadstereknek megfelelően orrmotoros lesz. Nem mondanak le azonban a hátsókerék-hajtásról, így valódi élményautó születhet, ellenfelet állítva a Mazda MX-5-nek.

A brit lap beszámolója szerint a kétüléses sportkocsi többféle motorral készül, a biztató V6-os benzines mellett egy General Motors eredetű turbódízelről és hibrid-hajtásról is hallani. Ez utóbbi a kínai gyártó Roewe 750-es hibirdjéből érkezne, amelyet még tavaly mutattak be a Pekingi Autószalonon.

A vászontetős különlegességre azonban még várni kell, megjelenését 2013-ra jósolják, addig is a fennemlített hagyományos modellekkel kívánják újra megismertetni a vevőkkel a márkát.