2014-re a Mercedes-Benz leállítja a Maybach gyártását. A döntés oka az alacsony értékesítés, tavaly nagyjából 200 darab kelt el a kocsiból. Ám addig is kisebb felújítással szeretnék szinten tartani, növelni az értékesítést. A megújult luxuskocsit a Pekingi Autószalonon leplezik le. 

Kissé sötétebb a hátsó lámpa
Kissé sötétebb a hátsó lámpa

Kissé sötétebb a hátsó lámpa

Kissé sötétebb a hátsó lámpa


Ezentúl is kétféle hosszúsággal 5,7, illetve 6,3 méteres kivitelben kapható a Maybach. Ám a jármű új első lökhárítóval, LED-es nappali menetfénnyel, átrajzolt hűtőmaszkkal, kissé sötétített hátsó lámpákkal és áramvonalasabb külső tükrökkel gazdagodott. Emellett új színkombinációk, újabb 19, illetve 20 colos keréktárcsák jelennek meg a kínálatban. 

A jövőben már nemcsak a hosszabb modellekhez elérhető az ággyá alakítható hátsó ülés, de a rövidebb változat vevői is rendelhetnek ilyet. A 62-es variánsokhoz pedig már 19 colos képernyő is kérhető. Az új modellekhez egy kamera is tartozik, amelynek képét látva a hátul ülők anélkül is figyelemmel kísérhetik a forgalmat, hogy a sofőr ablakán át kukucskálnának. Immár az összes Maybachhoz kérhető az eredetileg a Zeppelinhez kitalált, 1,2 millió forintba kerülő illatosítórendszer.

19 colos képernyő is kérhető

19 colos képernyő is kérhető

19 colos képernyő is kérhető


Továbbra is 5,5 literes, V12-es, duplaturbós motor kerül a járműbe, amely az alapmodellekben marad 550 lóerős, ám az S utónevű, sportosabb variánsokban 18 lóerővel gazdagodott, vagyis a teljesítménye már 630 LE. 

Nemcsak pluszteljesítményt találtak a motorban, de sikerült takarékosabbra is állítani. A normál változatok 15,9 helyett 15 litert fogyasztanak átlagosan, míg az 57 S, illetve a 63 S kivitelek hat decivel takarékosabbak, vagyis 15,8 liter benzint égetnek el átlagban.