Tavaly óta az MTM elmondhatja magáról, hogy a világ leggyorsabb kombiját is képes összehozni. Átalakított Audi RS6-osuk ugyanis 344-gyel száguldott. A teljesítményt azóta tovább növelték és különleges körítéssel az RS6 limuzinba ültették. Így született meg az MTM RS6 Clubsport.
Az 5,0 literes, V10-es, biturbó motor teljesítménye az eredeti 580 helyett már 730 lóerő, míg a maximális nyomaték 785 Nm-re emelkedett. A Clubsport csomagban a motorvezérlés átírása, sportlégszűrők, valamint sportkipufogó sorakozik.
Azért érdemes elgondolkodni, hogy nem érjük-e be 702 lóerővel, mert abban az esetben 8200 helyett csak 4000 euró a motortuning. Persze akkor új kipufogó sem jár.
Függően attól, hogy a tulajdonos milyen sebességindexű gumit szereltet autójára, az MTM az eredeti 250 km/órás sebességkorlátozást kitolja, 280, 290, 310 vagy akár 340 km/óráig. Ezt biztosan tudja is az autó, hiszen 702 lóerővel tudott 344 km/órát, a plusz 30 lóerőtől pedig biztos nem lesz lassabb.
Amitől igazán érthető a Clubsport név, az RS6 többi paramétere: a szénszálas diffúzor és első spoiler, az állítható futómű és a különleges külső fényezés. A versenyautós hangulat belül is folytatódik, versenyülések, hatpontos biztonsági övek és bukócső fogadja az utasokat, azt a kettőt, aki a meghagyott helyekre befér.
Az RS 666 rendszám pedig már szinte kötelező ehhez az ördögi masinához!