Érdekes sajtóközleményt kaptunk a Citroentől: „Tavaly óta sorra újultak meg a márka európai honlapjai. 2010. április 26-ától a www.citroen.hu is új, látványos, ügyfélbarát oldalakkal várja látogatóit.”
A francia márka teljesen új hazai weboldalt készített, amely immár full flash technológiára épül, animált, színes-szagos, némileg emlékeztet az Apple cuccok hangulatára (iPhone, Leopard görgetések).
Mi nem szeretnénk kommentálni a változást – viszont kíváncsiak vagyunk arra, hogy több embernek tetszik-e a látványosabb, ám lassabban betöltődő, bizonyos operációs rendszereken meg sem jelenő design, kell-e az izgő-mozgó navigációs sávval arra érzékenyeket durván elszédítő megoldás.
Jó ez? Kell a viszonylag jól strukturálható választékot ilyen effektekkel megbolondítani? Vagy nézik inkább a továbbra is elérhető html-változatot?