Magyar márkakereskedőt is elismertek Toyota Ichiban európai ügyfél-elégedettségi díjjal Párizsban, a vállalat Champs Elyssées-n található minta bemutatótermében.
Szalonok Karcagon és Debrecenben
A díjat a Road Service Kft. érdemelte ki az értékesítés és a szerviz területén elért kimagasló ügyfél-elégedettségi eredményeivel.
A cég Karcagon és Debrecenben rendelkezik Toyota-szalonnal. A díjat Tadashi Arashima, a Toyota Motor Europe elnök-vezérigazgatója adta át.
Körülbelül 2600 európai márkakereskedőt értékeltek a folyamatos felmérés eredményei alapján. A válogatást követően 41 Toyota-márkakereskedő érte el ezt a külön elismerést Európában.
Az Ichiban szó a japán okyakusama ichiban kifejezésből származik, melynek jelentése: első az ügyfél. Ebből az ichiban első vagy első számút takar.
Mióta 2006-ban a TME bevezette éves Ichiban-díját, a Toyota európai márkakereskedőinek ügyfél-elégedettségi eredménye 19%-kal javult az értékesítés és 13%-kal a vevőszolgálat terén.
Úgy tűnik, az autóértékesítés egy újabb terület, ahol sikeresek a magyarok, hiszen épp ma számoltunk be arról, hogy egy magyar fiú a Ford legjobb európai értékesítője.