Néhány napja a Porsche megmutatta a kereskedőinek a 911-es sorozat legújabb és egyben leggyorsabb darabját, a GT2 RS-t. Természetesen az esemény nem maradt titokban és egy fotó is kiszivárgott az autóról. Most itt vannak az újabb képek, amelyek nyomán még jobban megismerhetjük a hivatalosan egyelőre nem létező autót.

Marad a 3,6 literes turbómotor
Alcantara borítás az utastér jelentős részén

Alcantara borítás az utastér jelentős részén

Alcantara borítás az utastér jelentős részén


A pletykák szerint a GT2 RS 90 kilogrammal könnyebb, mint a hagyományos GT2, ami a képről is jól kivehetően egyrészt a karbon alkatrészek használatának köszönhető. A visszapillantó tükrök, a motor szívónyílásai, sőt a motorháztető is ebből az ultrakönnyű szénszálas műanyagból készül. Ugyanakkor – a versenyautóknál szokott módon – egyetlen központi csavarral rögzített kerek is könnyebbek az átlagnál.  

A GT2 RS-t versenyülésekkel és bukócsővel, állítható futóművel és versenypályára is megfelelő gumikkal szerelik, hiszen elsősorban azoknak kínálják, aki szívesen töltik szabadidejüket valamilyen zárt aszfaltcsíkon.

Különleges felni és gumi jár hozzá

Különleges felni és gumi jár hozzá

Különleges felni és gumi jár hozzá


A különleges járgány motorja is egyedülálló, a hathengeres boxermotor teljesítménye ugyanis eléri a 620 lóerőt. Ennek köszönhetően a leggyorsabb Porsche lesz, megelőzve a 330 km/órás sebességre képes Carrera GT-t is. Álló helyzetből 3,2 másodperc alatt gyorsul százra.

Korábban a külföldi lapok többféle motorteljesítményről beszéltek, most már nagyjából világos, miért. A GT2 RS bemutatásával megújul a hagyományos GT2 is. Tekintve, hogy a Porsche Turbo teljesítménye már 530 lóerő, a GT2-nél is emelik az értéket. 550-560 lóerőről hallani. Míg az GT2 RS-ből mindössze 300 darabot gyártanak, a GT2-nél nem lesz limit.