Korábban szóltunk már arról, hogy bár a Mercedes-Benz a német nemzeti labdarúgó-válogatott szponzora, a Volkswagen is árul a 2010-es Dél-Afrikai Labdarúgó-világbajnoksághoz kapcsolódó modelleket. Most itt egy újabb cég, aki a férfiak sokaságát vonzó eseményre új termékkel készül. 

A német Liqui Moly a labdarúgó-világbajnokság tiszteletére új motorolajat bocsátott a piacra. A World Champion Oil 10W-40 néven futó terméket a bajnokság élményében osztozó rajongóknak ajánlják és csak korlátozott ideig kapható.

Peter Baumann, a cég marketingigazgatója így írja le az új olaj előnyeit (nem hagyhattuk ki): „Az olaj hatékonyságának szemléltetéséhez hasonlítsuk a focipályán zajló eseményeket az ügyfél autójához. A vevő csapata így cilinderekből, dugattyúkból és szelepekből, azaz az ügyfél autójának motorjából áll. A szemben álló csapat a kopás, a motor örök ellensége. A World Champion Oil segít az ellenfél legyőzésében.”

Az új olaj megfelel benzines és dízel hajtású járművekhez, turbóval és a nélkül szereltekhez egyaránt. Az olaj a készlet erejéig vásárolható meg, a terméket a Liqui Moly saját laboratóriumaiban fejlesztette és tesztelte.