A 2010-es Genfi Nemzetközi Autószalonon tartott világpremierjét követően, Magyarországon május 29-étől rendelhető az új Alfa Romeo Giulietta. A hazai kereskedésekben nyár végétől lesz látható és kipróbálható a kocsi.

Az Alfa Romeo Giulietta forgalmazása kezdetben négy Start&Stop rendszerrel felszerelt turbómotorral indul. Ezek közül kettő benzines és kettő dízel. Az 1,4-es benzines 120 és 170 lóerővel kerül az autóba, dízelből 1,6-os (105 LE) és 2,0 literes (170 LE) választható. A kínálatot a Quadrifoglio Verde belsőkhöz kínált, 235 lóerős 1750 TBi motor teszi teljessé. Minden modellhez hatfokozatú sebességváltó jár.

Bevezetőáron 5 milliótól
Sportos belül is

Sportos belül is

Sportos belül is


Most bevezetésként 4 995 000 forintért vásárolható meg az 1,4-es alapmodell, limitált darabszámban. Ha elfogynak ezek az autók, akkor félmillióval fentebb kúszik az ár. Dízelből az 1,6-os 6,1 millió forinttól vehető meg.

Az alapkivitelt takaró Progression kivitel a gyengébb dízelhez és benzineshez választható. Ebben a felszereltségben elektronikus differenciálmű, kipörgésgátló és lejtmeneti asszisztens, hat légzsák, az ostorcsapásszerű sérülések ellen védő aktív ülések is szerepel. Az alapfelszereltségbe tartozik a kézi vezérlésű légkondicionáló, a 16 colos felnik, az első elektromos ablakok és a fedélzeti számítógép is.

235 lóerős motorral is elérhető

235 lóerős motorral is elérhető

235 lóerős motorral is elérhető


A félmillió forinttal többe kerülő Distinctive modellekben ezenfelül kétzónás automata klíma, multifunkciós bőrkormány, tempomat, CD- és MP3-lejátszó rádióval, ködlámpák, átprogramozható műszerfal is megtalálhatók. A Distinctive változat műszerfalát polírozott alumíniumbetétek, illetve stílusos magnéziumszürke, fehér vagy Alfa-vörös színű betétek díszítik. Distinctive változatban már elérhetőek a 170 lóerős motorok is. A benzines 6,5, a dízel 7,5 millió forintba kerül.

A külön szintet képviselő TBi 8,4 milliótól vihető haza.