Ha a Mansory átalakít egy autót, az biztosan különleges, ha másban nem, hát a megjelenésében, persze azért a teljesítmény mindig is alapkérdés a svájci tuningolónál. Nagyjából fél éve jelentették be, hogy a Porsche Panamerával is vannak terveik. A zuffenhauseni Gran Turismo átirata elkészült.

Brutális, talán így lehet jellemezni az autó megjelenését, ami nemcsak a feltűnő színválasztásnak köszönhető, sokkal inkább az egyedi karosszériaelemeknek. Orrspoiler szinte nincs is, helyét egy hatalmas nyílás foglalja el, jelezve, hogy a motorral is történt ez meg az, ezért szükség van a levegőre.

690 lóerős giccs 1
690 lóerős giccs 21


Ez persze csak a kezdet, szélesebbek a sárvédők, hogy helyet adjanak a 22 colos felnikre szerelt abroncsoknak, de más a küszöb, míg a motorháztető tisztán karbonból készült. Hátul versenyautós méretű diffúzor került a Panamerára, amely szintén szénszálas műanyagból készült, akárcsak az új hátsó szárny.

Az új elemek nemcsak a látvány kedvéért kerültek a négyajtós Porschéra, de szükség is van rájuk, tekintve, hogy a V8-as motorba is belepiszkáltak. A 4,8-as motoron turbót és kipufogót cseréltek, miközben a vezérlést is hozzá állították. Míg a gyárból 500 lóerős teljesítménnyel érkezik a Panamera Turbo, a Mansory beavatkozása után 690 lóerőt mutat a fékpad. A maximális nyomaték 800 Nm-re növekedett.

690 lóerős giccs 22


A négykerék-hajtású modell az eredetinél 0,2 másodperccel hamarabb, mindössze 4 másodperc alatt képes százra gyorsítani. A végsebessége ennél is drasztikusabban nőtt, 303 helyett már 328 km/órára képes.

Nehéz szavakat találni az utastérre, a megrendelő igényének megfelelően teljesen egyedi, ami azért látszik is.