„Még ha jelenleg vezetünk is mindkét bajnokságban, minden lehetőséget meg kell ragadnunk, hogy biztosra menjünk” – mondta Olivier Quesnel, a Citroën csapat vezetője. „Ha megnézzük a 2009-es idényt, láthatjuk, hogy milyen gyorsan fordulhat egy kedvező helyzet rosszabbra. (Tavaly a Citroën az év elején zsinórban nyert, majd a Ford felzárkózott – a szerk.)
„Ha az idei évet nézzük, úgy tűnik, Sebastien Ogier és navigátora, Julien Ingrassia segíteni tudnák a céljaink elérését a murvás versenyeken. De nem akarom, hogy az emberek azt higgyék, ez bármilyen hátrányos döntést takart Dani Sordóval és Marc Martival szemben. Zaklatottan indult a szezonjuk, szükségük van rá, hogy visszaszerezzék az önbizalmukat. A Citroën Junior Csapatnál elvárás nélkül versenyezhetnek és formába lendülhetnek. Az új felállás pedig jobban megfelel a céljainknak.”
Bár Ogier csak a második idényét tölti a rali-világbajnokságban, fantasztikus idényt fut. A legutóbbi versenyen, Portugáliában megszerezte pályafutása első győzelmét, úgy, hogy a hatszoros világbajnok, Sebastien Loeb üldözte. A sikernek köszönhetően immár a második helyen áll az egyéni bajnokságban. 88 pontja van, míg Sordónak csak 49.
Sordo nem a teljes idényre kerül Kimi Räikkönnen mellé, csak a murvás versenyekre, hiszen aszfalton még mindig ő lehet a második leggyorsabb a mezőnyben, Loeb után. Így a szilárd burkolatú úton zajló futamokon továbbra is őt nevezi majd pontszerzőnek a Citroën. Versenyzés szempontjából nem sok változást jelent a spanyolnak, az autó ugyanolyan Citroën C4 WRC, csak a matricázása más kissé.
Így vezet Ogier