Gőzerővel készül a 2011-es idényre a Citroën, amikor az utóbbi két év konstruktőri – és persze egyéni bajnoki címét is ? megszerező C4 WRC helyett új autóval indulnak. Érkezik az új járgány, a DS3 WRC. Marad a négykerék-hajtás, de egyszerűbb és olcsóbb kivitelben, a motor ugyanakkor 2,0 liter helyett 1,6 literes, de ugyanúgy turbós.
Természetesen a csapat pilótái Sebastien Loeb és Dani Sordo dolgoznak az autón, de a Citroën mások véleményére is kíváncsi. Vezette már Kris Meeke, a 2009-es IRC bajnok, most pedig a Stéphane Sarrazin.
A francia pilóta alkalmazásában a pletyka a legérdekesebb, mi szerint a Citroën új üdvöskéje, Sebastien Ogier tesztelte volna a kocsit, de a jövő évi szerződésében még nem tudtak megegyezni, ezért egyelőre törölték a tesztjét, a helyére jött Sarrazin.
Srazzinnel egy igazán tapasztalt pilótától kaphat visszajelzéseket a Citroën. A versenyző indult a Forma-1-ben, de más együléses autókkal is versenyzett. Később átnyergelt a ralira, a Subaru csapat pilótája volt aszfaltos versenyeken. Jelenleg a PSA pilótája, ahol a Le Mans-i sorozatban a Peugeot 908 HDi-t vezette, míg raliban a 207 S2000-est hajt.
Sarrazin tesztje Franciaországban az Ardeche régióban: