9,2 s alatt gyorsul százra a 133 lóerős verzió
9,2 s alatt gyorsul százra a 133 lóerős verzió
Fotó megosztása:
Két nyitott autót mutatott be a Renault: a Wind sportos kétüléses, a Mégane CC egy urasabb négyüléses
Két nyitott autót mutatott be a Renault: a Wind sportos kétüléses, a Mégane CC egy urasabb négyüléses
Fotó megosztása:
1,15 literes a 100 lóerős turbós benzines
1,15 literes a 100 lóerős turbós benzines
Fotó megosztása:
A Clio II RS futóművét vette át a Wind
A Clio II RS futóművét vette át a Wind
Fotó megosztása:
Magyarul szelet jelent az angol szó
Magyarul szelet jelent az angol szó
Fotó megosztása:
A Twingo RS 133 lóerős motorját kapja a Wind
A Twingo RS 133 lóerős motorját kapja a Wind
Fotó megosztása:
A Twingóval közös padlólemezre épül a Wind, amely Szlovéniában készül. Az élményautónak szánt kiskocsihoz nincs dízelmotor, csak két benzines
A Twingóval közös padlólemezre épül a Wind, amely Szlovéniában készül. Az élményautónak szánt kiskocsihoz nincs dízelmotor, csak két benzines
Fotó megosztása:
A Renault merevnek ígéri a karosszériát
A Renault merevnek ígéri a karosszériát
Fotó megosztása:
Hadd szóljon!
Hadd szóljon!
Fotó megosztása:
270 literes marad a csomagtartó nyitott tetővel is
270 literes marad a csomagtartó nyitott tetővel is
Fotó megosztása:
Összesen két ülőhely van benne
Összesen két ülőhely van benne
Fotó megosztása:
12 másodperc alatt nyílik és záródik a tető
12 másodperc alatt nyílik és záródik a tető
Fotó megosztása:
A csomagtérfedélre nyílik rá a tető
A csomagtérfedélre nyílik rá a tető
Fotó megosztása:
Két nyitott autót mutatott be a Renault: a Wind sportos kétüléses, a Mégane CC egy urasabb négyüléses
Két nyitott autót mutatott be a Renault: a Wind sportos kétüléses, a Mégane CC egy urasabb négyüléses
Élményautónak ígért kiskocsit mutatott be a Renault. A Wind (szél) nevű új modellt tanulmányként már korábban is megcsillantotta a gyár. A nyitható tetőt bevallottan a Ferrari Superamerica ihlette, amelynek tetőmegoldását a Fioravanti tanulmányautójában láttuk elsőként.
Könnyű és egyszerű tető
A tetőkonstrukció egyszerűsége miatt a tető és a mozgatószerkezet csak 21,8 kilogrammot nyom. Az egyszerű felépítés miatt aligha lesz vele annyi tömítettségi és egyéb gond, mint egy három részben nyíló keménytetővel.
Összesen két ülőhely van benne
Összesen két ülőhely van benne
A csomagtérfedélre ráforduló héj előnye, hogy egyáltalán nem vesz el helyet a csomagtartóból. 270 literrel a hely nem nagyobb a kisautókban megszokottnál, jóllehet a Wind csak kétszemélyes, nem pedig négy vagy öt. 3,83 méteres hosszával pont félúton áll a 3,6 méteres Twingo és a kicsivel négy méter fölötti Clio III között.
Két embernek
Kár is ezen szőrözni, mert aki egy Wagon R+ praktikumát várja, az nem ilyen autót vesz. A Wind apró, könnyű és állítólag vezetni is jó, mert a futóművén ugyanazok dolgoznak, akik az előző Clio RS-ből olyan jó autót csináltak.
12 másodperc alatt nyílik és záródik a tető
12 másodperc alatt nyílik és záródik a tető
Kétféle motor kapható a Windhez, dízelről szó sincs. Az 1,15 literes 1,2 TCE (Turbo Control Efficiency) turbómotor 100 lóerős, nyomatéka 152 Nm. Padlógáznál, 4500-as fordulatszám felett 5 lóerőt és hat newtonmétert még rápakol a vezérlés, amit talán nem érezni, de a tudat jót tesz.
Motor a Twingo RS-ből
A csúcsmodell az 1,6 literes, 133 lóerős, nagy fordulatra hangolt négyhengerest kapja a Twingo RS-ből. 10,5 helyett ez a Wind 9,2 másodperc alatt gyorsul százra. Az autó Szlovéniában készül, közös gyárban a Clio II-vel és a Twingóval, amelyekkel közös padlólemezre épül.