A PSA ugyanis megirigyelte a Renault sikerét a Daciával. Ezért hasonló elvet követve olcsó autókkal kívánják növelni bevételüket. Ezért visszatér a Talbot.
Jelenleg is kínál a PSA olcsóbb modelleket, de azok úgymond nem olcsók, hanem attól kerülnek kevesebbe, hogy a Peugeot és Citroën régi modelljei. A Peugeot 206 és a korábbi Citroën C3 továbbra is kapható egyes piacokon. Egy fapados új modell nem fér be a Peugeot stratégiájában.
A Talbot név használatával viszont egyértelműbben lehet pozícionálni az autókat, ahogy DS sorozattal megteremtették a prémiumkínálatot is. A francia márkát sok más névvel együtt jelenleg is a PSA Peugeot-Citroën birtokolja. A Talbot modelljei Spanyolországban készülnek 2012-től.
Fő piacuk Ázsia és Afrika lehet, de látva a Dacia fejlődését, egy idő után Európában is sikeresek lehetnek. Várhatóan a Peugeot meglévő padlólemezére épülnek, és a francia gyár legolcsóbb motorjait kapják, mindezt azonban önálló formatervű karosszériába bújtatva.