Az alapváltozat után a Mercedes CL AMG-változatai is felfrissültek, a CL63 és CL65 sem tűnt el a kínálatból. Ahogy a németek sportmodelljeitől megszokhattuk, látványos karosszériacsomaggal érkeznek, áttervezték az első lökhárítót, a hűtőrácsot, és persze nem hiányozhatnak a LED-es nappali fények sem.

Bekeményített a Mercedes luxuskupéja 1
Bekeményített a Mercedes luxuskupéja 13


Hátul a négy kipufogóvég szúrhat szemet, az utastérben ugyanakkor csak a kormánykerék új, kicseréltek néhány anyagot és új színösszeállításokat készítettek. Eltűnt a 6,2 literes, V8-as motor a CL63 AMG-ből, helyére az új, 5,5 literes, duplaturbós V8-as blokk került, amely 27 százalékkal fogyaszt kevesebbet, szén-dioxid-kibocsátása pedig 30 százalékkal alacsonyabb.

Hétfokozatú AMG Speedshift automata váltó gondoskodik az erőátvitelről, az alapváltozat teljesítménye 536 lóerő és 800 Nm, amely az opciós AMG Performance csomag megrendelésével 563 lóerőre és 900 Nm-re ugrik, a végsebességet ebben az esetben 300 km/óránál korlátozzák 250 helyett.

Maradt a hatliteres, duplaturbós V12-es a CL65 AMG-ben, az ötfokozatú automata váltóhoz sem nyúltak. Némi piszkálgatás után 17 lóerővel többet sikerült kipréselni a motorból, így teljesítménye már 621 lóerő, az 1000 Nm-es csúcsnyomaték nem változott.