1810-ben a két fivér, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot acélüzemet hoztak létre, penge- és fűrészgyártásba kezdtek és megalapították a Peugeot-Fréres nevű céget. Ezért a Peugeot márka 2010-ben ünnepli 200. évfordulóját.
A jubileum tiszteletére a Peugeot Hungária többféle kereskedelmi ajánlattal és játékkal várja a márka kedvelőit. Augusztus 9-től például nagyszabású fotópályázatra hívja a vállalkozó szellemű játékosokat.
Arra kíváncsiak, hogy a Peugeot márka új szlogenje, a Motion & Emotion (mozgás és érzelem) milyen érzéseket vált ki a Peugeot márka kedvelőiből. Hat héten át várnak fotókat arról, hogy a szlogen kinek-kinek mit jelent.
A fotókat a www.peugeot200.hu, illetve a Peugeot Magyarország Facebook oldalára lehet feltölteni, ahol a heti nyertesekről a Like-gomb dönt. Vagyis, akinek a fotójára a legtöbben klikkelnek az adott héten, az viheti haza a Peugeot nyereménycsomagok egyikét.
Az összes fotó értékelése után a fődíjról a hatodik hét végén egy zsűri dönt majd. A legjobbnak ítélt fotó nyertese wellness-hétvégét nyer egy Peugeot RCZ sportkupé társaságában.