Nem kell külsős tuningcéget keresni, ha valakinek nem elég a Porsche Panamera Turbo teljesítménye, vagy nem elég sportos a külleme. A stuttgarti gyártó ugyanis új karosszériaelemeket készített, illetve Turbo Powerkit néven bemutatta saját teljesítményfokozó csomagját.
Utóbbiban két új turbófeltöltő szerepel, ugyanakkor más a motorvezérlés is. A változtatás nyomán a V8-as motor teljesítménye 500-ról 540 Nm-re nő, miközben a maximális nyomaték értéke 700 helyett 750 Nm. Ha az ügyfél az eddig is elérhető Sport Chrono csomagot is megrendeli, akkor az abban foglalt túltöltési funkcióval 800 newtonméterig emelkedik. A fentiek ellenére nem nőtt az autó szabványfogyasztása, a gyári adatok szerint továbbra is 11,5 liter vegyes üzemben.
Sajnos az autó rugalmassági adatait nem közölte a gyár, így pont a vélhetően legnagyobb eredményt nem tudjuk, de gyorsulás és végsebesség tekintetében is javult a Panamera Turbo. A korábbihoz képest 0,1 másodperccel hamarabb, azaz 3,9 másodperc alatt képes elérni álló helyzetből a százas tempót, míg a csúcssebessége 2 km/órát emelkedve 305 km/óra.
Szeptembertől kapható a Porsche Panamera a Turbo Powerkit csomaggal, amelynek ára Németországban 16 695 euró és 70 cent (4,6 millió forint). Ám a régi ügyfeleknek sem kell lemondani a pluszteljesítményről, novembertől a már eladott autókhoz is elérhetővé válik.
A látványra is gondja volt a Porschénak, de mélyreható változtatásokat nem tettek. Az új Sport Design csomag részeként egyedi színek választhatók, miközben a hűtőmaszk és az első spoiler közepe fekete színre vált. Hátul ugyanakkor a lökhárító alsó szegmense és a diffúzor is követi a karosszéria színét. A legnagyobb újítás a hagyományostól eltérő küszöbök.
További újdonság a 20 colos Panamera Sport keréktárcsák bemutatása, ezek új autó esetén szürke, fekete, illetve a karosszéria színében is elérhetők, utólagos rendelés esetében a harmadik variáns nem játszik.