Szomorú látvány, a kiégett Ikarus.
Szomorú látvány, a kiégett Ikarus.
Fotó megosztása:
Hiába a téli hideg, ha egy konstrukció menthetetlenül félretervezett.
Hiába a téli hideg, ha egy konstrukció menthetetlenül félretervezett.
Fotó megosztása:
A gyári lovacskás poroltó, annyit ér mint halottnak a csók.
A gyári lovacskás poroltó, annyit ér mint halottnak a csók.
Fotó megosztása:
Van egy markáns közös vonás az országunk útjain futó buszok és a Ferrarik között. Az olasz sportautók és kedvenc Ikarusaink nem csak az érzelmeket lobbantják lángra...
Van egy markáns közös vonás az országunk útjain futó buszok és a Ferrarik között. Az olasz sportautók és kedvenc Ikarusaink nem csak az érzelmeket lobbantják lángra...
Fotó megosztása:
A távolsági járatokon is előfordul tűzeset
A távolsági járatokon is előfordul tűzeset
Fotó megosztása:
A Svájcban kigyulladt, majd porig égett darab.
A Svájcban kigyulladt, majd porig égett darab.
Fotó megosztása:
A Svájcban kigyulladt, majd porig égett darab.
Ahogy arról korábban mi is
beszámoltunk, egymás után kaptak lángra a Ferrari 458 Italia modellek.
Eddig öt méregdrága olasz vasat emésztettek el a lángok, egy Párizsban, a másik Londonban, a harmadik az Egyesült Államokban, a negyedik Svájcban és az ötödik… Kínában kapott szikrát!
Korábban a Ferrari vezetői hibának tulajdonította a tűzeseteket, ám mint most kiderült, mégis vizsgálatot indítottak és megoldást is találtak. A hátsó sárvédő belső részében található hőpajzs rögzítéséhez használt ragasztó a ludas, amely a nagy hő hatására megolvadhat és az immár rögzítetlen elem hozzáérhet a forró kipufogóhoz.
A Ferrari új hőpajzsot tervezett az autókhoz, amelyet már nem ragasztóval, hanem szegecsekkel rögzítenek. A visszahívások 1200 sportkocsit érintenek, illetve az elégett autók tulajdonosainak is pótolják a járműveiket.