Most is létezik terep kabrió
Mercedes G-osztály kabrió régen és ma

Mercedes G-osztály kabrió régen és ma

Mercedes G-osztály kabrió régen és ma


Mercedes CLS, BMW X6, Porsche Panamera, mind olyan modellek, amelyekről megjelenésükig azt gondoltuk, ilyen sem készül sohasem. És mégis, és mindegyik kiemelkedően sikeres.

Most valami hasonlóra készül a Nissan is, a japánok ugyanis kabriót faragnak a Muranóból. Korábban is voltak már ilyen modellek, gondoljunk csak a régi Suzuki Vitarára vagy a Mercedes G-osztály kabrióra, de a pletykák szerint ez most más lesz.

Állítólag nemcsak a tető középső része készül vászonból, meghagyva a karosszéria nagy részét eredeti állapotban, de az ajtók itt keret nélküliek lesznek. Persze csak az a kettő, ami megmarad, mert a pletykák szerint ötajtósból háromajtóssá formázzák a Muranót.

Az 500C-n is maradnak az oszlopok

Az 500C-n is maradnak az oszlopok

Az 500C-n is maradnak az oszlopok


Meglátjuk. Gondoljunk csak bele, a Fiat 500 kabrió érkezése előtt szinte mindenki egy hagyományos kabriót vizionált, aztán mi lett belőle, de említhetnénk a Maybach nyitható tetős változatát is.

Év végén a Los Angeles-i Autókiállításon kiderül, hogy a Nissan hajlandó volt-e rengeteg pénzt elkölteni egy szinte új karosszéria fejlesztésére – hiszen egy valódi kabrióhoz komoly merevítések kellenek -, vagy némi lemezt és a hátsó szélvédőt cserélik vászonra.  

A Nissan annyit már elárult, hogy az autót Murano CrossCabrioletnek fogják hívni. Négyszemélyes lesz és lehajtott tetővel is képes egy golfzsákot magával vinni a csomagtartóban.