Pénzre válthatja tapasztalatát, tudását Dani Sordo. A Citroën ralicsapatának spanyol versenyzője hosszú citroënes karrier után valószínűleg elhagyja a csapatot. Nem önszántából teszi ezt, hanem a pénz miatt.

2010-re nem kapott szerződést a Citroën első számú csapatában, miközben a Junior alakulat várhatóan megszűnik. A hírek szerint a Red Bull már csak a fő csapatot támogatja, így jelentősen csökkent a költségvetésük. Olivier Quensel, a Citroën Sport vezetője a L’Equipe magazinnak elmondta, a gyár nem biztosít három autóhoz megfelelő összeget.

Quensel ezért közölte Sordóval, ha továbbra is náluk akar versenyezni, akkor hárommillió eurót (815 millió forint) kell befizetnie a költségvetésbe. Ugyanakkor, bár jelenleg még élő szerződése van a Citroënnel, engedélyezték, hogy tárgyaljon más csapatokkal.


600 milliót ér a Fordnak a Citroën titka 1
600 milliót ér a Fordnak a Citroën titka 9 Sordo már meg is kezdte az egyeztetést a Forddal. Állítólag a Malcolm Wilson által irányított csapat egymillió euróért (271 millió forint) rendelkezésére bocsátana egy Fiesta WRC-t. Nem teljes idényről, csupán kilenc versenyről lenne szó. Nem a két szép szeméért kapna ekkora kedvezményt Sordo, hanem az aszfalton mutatott teljesítményéért. Sordo Sebastien Loeb mellett a második legjobb pilóta aszfalton, míg a Ford versenyzői nem igazán brillíroznak a szilárd burkolaton.

Sordo nemcsak a fejlesztésben segíthetne, de aszfaltos versenyeken akár a konstruktőri bajnokságba is nevezhetnék. Nem mellékesen már többször tesztelte a Citroën új versenyautóját, a DS3 WRC-t, így fontos titkokat juttathatna a Fordhoz. Nem kevés pénz az egymillió euró sem, a pilóta a Santander bankkal tárgyal az összegről.
600 milliót ér a Fordnak a Citroën titka 10 Sordo 2004 végén ült először egy Citroën raliautóba. A C2-essel 2005-ben teljes idény futott és megnyerte a Junior Világbajnokságot is, egy évre rá az akkor félprivát Kronos Citroën csapatnál Sebastien Loeb és Xavier Pons mellett hét WRC futamon kapott lehetőséget.

Az azóta eltelt öt évben Sebastien Loeb segítőjeként végig a Citroën csapat tagja volt. 2008-ban és 2009-ben is az abszolút harmadik helyen végzett. Pályafutása során 74 rali-világbajnoki futamon indult, 28 esetben a dobogón végzett, a győzelem azonban eddig nem jött össze neki. Idén nem volt túl jó éve, emiatt több murvás versenyen is a Citroën Junior csapat versenyzőjével, Sebastien Ogierrel helyet kellett cserélnie. Jövőre Ogier lesz Loeb csapattársa.