A suzukisok váltanak leginkább kötelezőt 1
A suzukisok váltanak leginkább kötelezőt 129 Minden korábbinál többen váltottak biztosítót eddig az idei kötelező biztosítási kampányban, legalábbis alkusz cégeknél, ahol már most ötször annyian szerződtek át másik biztosítóhoz, mint tavaly ilyenkor – nyilatkozta Németh Péter, a CLB kommunikációs vezetője.

A cég felméréséből kiderül, hogy a férfiak számára fontosabb a kötelezőbiztosítás-váltás, mint a nőknek. Az idei kampány első két napjában a átszerződők 79 százaléka férfi, 21 százaléka pedig nő volt. A biztosításokat jellemzően a nyugodalmasabb órákban, este 7 után kötik azok, akik napközben végigfutották az ajánlatokat – derül ki az elemzésből.

Az első napok adatai azt mutatták, hogy a biztosítót váltók 75 százaléka három cég ajánlata közül választott: az Allianz, Astra, K&H közel egyenlő arányban osztozott az új kötéseken, 25 százalék pedig 11 másik cég ajánlatát választotta.

A CLB szerint az Astra mint új szereplője a biztosítási piacnak, igen kedvező ajánlattal igyekszik tarolni, az Allianz a 100 százalékos elektronikus kommunikációra, bankkártyás és inkasszós díjfizetésű e-GFB termékével ér el sikereket, a KH-t pedig a banki világból jól csengő neve is segíti.  

További érdekesség, hogy feltűnően sok volt az első napokban az, aki Suzuki gépkocsijára kötött biztosítást. A kötések mintegy 25%-a vonatkozott erre a típusra, második helyen a volkswagenesek és a fordosok állnak 8-8 százalékkal.