A cég felméréséből kiderül, hogy a férfiak számára fontosabb a kötelezőbiztosítás-váltás, mint a nőknek. Az idei kampány első két napjában a átszerződők 79 százaléka férfi, 21 százaléka pedig nő volt. A biztosításokat jellemzően a nyugodalmasabb órákban, este 7 után kötik azok, akik napközben végigfutották az ajánlatokat – derül ki az elemzésből.
Az első napok adatai azt mutatták, hogy a biztosítót váltók 75 százaléka három cég ajánlata közül választott: az Allianz, Astra, K&H közel egyenlő arányban osztozott az új kötéseken, 25 százalék pedig 11 másik cég ajánlatát választotta.
A CLB szerint az Astra mint új szereplője a biztosítási piacnak, igen kedvező ajánlattal igyekszik tarolni, az Allianz a 100 százalékos elektronikus kommunikációra, bankkártyás és inkasszós díjfizetésű e-GFB termékével ér el sikereket, a KH-t pedig a banki világból jól csengő neve is segíti.
További érdekesség, hogy feltűnően sok volt az első napokban az, aki Suzuki gépkocsijára kötött biztosítást. A kötések mintegy 25%-a vonatkozott erre a típusra, második helyen a volkswagenesek és a fordosok állnak 8-8 százalékkal.