Mindössze 500 darab készül a Porsche kínálatának legvadabb autójából a 911 GT2 RS-ből. A Wimmer RS szerint közöttük lehetnek potenciális ügyfelek, akiknek nem elég a gyár által kínált 620 lóerő. A német tuningcég ezért átalakította a 3,6 literes boxermotort.
Optimalizált turbófeltöltők, a módosított szívórendszer, új levegőszűrő kerültek a szívóoldalra, hogy több levegő juthasson be, míg a motor másik „végén” hangolható sportkipufogó és sportkatalizátor biztosít szabadabb távozást a gázoknak.
Ez pedig elég, hogy a motorteljesítménye 703 lóerőre emelkedjen, miközben a forgatónyomaték is jócskán bővül, 700 helyett 810 Nm feszíti a főtengelyt. Nem öncélú a teljesítményfokozás, de a menetdinamikai adatokban is tetten érhető az eredménye.
Míg a sorozatgyártású modell 3,5 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből száz km/órára, addig a Wimmer gép ezt megcsinálja 0,2 másodperccel hamarabb, ami ezen a szinten már komoly fejlődés. Hasonlóan markánsan változott a GT2 RS végsebessége is, 330-ról 356 km/órára emelkedett.
Ha még ez sem volna elég, akkor jöhet az igazi fenevad, a Wimmer RS 911 GT2 Speed. Ennek alapját ugyan a GT2 adja, de ez nem jelent gondot. A 827 lóerőre tuningolt motorral akár 378-cal is száguldhat a Porsche.