Azt követően, hogy januárban leleplezték, a Toyota megkezdte az Etios forgalmazását. Ennek megfelelően elárulták az árát is. A világ legnagyobb autógyártójának ez az első úgynevezett olcsó modellje.
Ez a kocsi csak a Toyota árszintjén nevezhető olcsónak. 496 000 rúpiába, azaz 2,3 millió forintba kerül. Ez kevesebb, mint nálunk egy háromajtós Aygo ára (2,4 millió Ft) és nagyjából fele a Corolla alapárának (4,5 millió Ft).
Utóbbit csak azért jegyezzük meg, mert a Corolla Indiában is kapható, és az alapára hasonló ott is, 4,7 millió forint. Innen nézve az Etios igen olcsó és feltételezve egy esetleges európai gyártást, könnyedén versenyezhetne a Dacia Logannal, amellyel árban és méretben is hasonló. Az Etios szedán 4,265 mm hosszú, 1695 mm széles és 1510 mm magas. Csomagtartója hatalmas, 595 liter űrtartalmú. Motorja 1,5 literes benzines, 90 lóerős.
A Toyota bízik benne, hogy az Etiosszal jelentősen tudja növelni eladásait Ázsia második leggyorsabban bővülő piacán. Idén a Toyota mindössze 62 ezer autót értékesített Indiában, jövőre egyedül az Etiosból hetvenezret szeretnének eladni. Erre lehet is esély, tekintve, hogy eddig a Toyota legolcsóbb autója duplaennyibe került Indiában. Az autó első számú versenytársainak a Hyundai i20-at és a Suzuki Swiftet nevezték meg. Ez azonban igazából jövőre lesz igaz.
Ugyanis nemcsak lépcsős hátú kivitelben, de ötajtósként is piacra kerül az autó, Etios Liva néven és 1,2-es motorral. Ez a jövő áprilisban érkező változat várhatóan átveszi a legolcsóbb indiai Toyota címet a szedántól.
Nemcsak Indiában vezetik be az Etiost, de Kínában is piacra kerül, ahol a Toyota szintén lemaradásban van a General Motorsszal és Volkswagen-konszernnel szemben. A Toyota 644 000, a GM 1,98 millió, a VW 1,65 millió autót forgalmazott októberig.
Tekintve, hogy a Toyota kifejezetten a fejlődő piacokra fejlesztette autóját, az európai bevezetés igencsak kérdéses. Előbb Dél-Amerika és Afrika kerülhet sorra.