Ahogy minden hónapban, decemberről is összeállította a rendőrség a legdurvább gyorshajtásokat bemutató listát. Ezúttal kétszázezer forintos bírság volt a beugró. A legsúlyosabb büntetés a városban autópályás tempóval hajtókra vár.

2010. december 11-én, a 47-es számú főúton, lakott területen kívül, 193 km/órát mért a traffipax berendezés az alábbi gépjármű elhaladtával, míg a megengedett legnagyobb sebesség ezen a szakaszon 90 km/óra. A közigazgatási bírság összege 200 000 forint, mivel az autós 103 km/órával lépte túl a megengedett sebességet.

December legdurvább gyorshajtói 1
December legdurvább gyorshajtói 13 2010. december 10-én 183 km/óra sebességgel közlekedett Hódmezővásárhelyen, lakott területen kívül a képen látható gépjármű, a megengedett 90 km/óra helyett. Ezzel 93 km/órával lépte túl a megengedett legnagyobb sebességet. A közigazgatási bírság összege ebben az esetben 200 000 forint.
December legdurvább gyorshajtói 14 2010. december 23-án, Foktő-Kisfoktő településen, lakott településen belül rögzítette a traffipax a – megengedett 50 km/óra helyett – 135 km/órával közlekedő járművet. A 85 km/órás sebességtúllépés mértékéért cserébe a közigazgatási bírság összege 300 000 forint.
December legdurvább gyorshajtói 15 2010. december 16-án, Ukk településen, lakott területen belül, a megengedett 50 km/óra sebesség helyett 142 km/óra sebességgel közlekedett a képen látható gépjármű. A megengedett legnagyobb sebességet 92 km/órával lépte túl. A közigazgatási bírság összege 300 000 forint.
December legdurvább gyorshajtói 16 2010. december 13-án 137 km/óra sebességgel közlekedett Százhalombattán, lakott területen belül a képen látható gépjármű a megengedett 50 km/óra helyett. 87 km/órával lépte túl a megengedett legnagyobb sebességet. A közigazgatási bírság összege 300 000 forint.
December legdurvább gyorshajtói 17 Magyarországon a balesetek okai között változatlanul első helyen a sebesség nem megfelelő alkalmazása áll. Az abszolút és relatív gyorshajtás az összes baleset 26%-ának volt az oka a legutolsó adatok szerint. Az elsőbbségi szabályok megsértése 24%-ban, a kanyarodási szabályok megszegése pedig 16%-ban áll a balesetek hátterében.