525 lóerős az AMG 6,2 literes motorja
525 lóerős az AMG 6,2 literes motorja
Fotó megosztása:
Megismételte tavalyi sikerét a TSI
Megismételte tavalyi sikerét a TSI
Fotó megosztása:
Kompresszor és turbó pumpál ki 180 lóerőt az 1,4-es motorból
Kompresszor és turbó pumpál ki 180 lóerőt az 1,4-es motorból
Fotó megosztása:
Az E63 AMG-ben is ott a legjobb teljesítményű motor
Az E63 AMG-ben is ott a legjobb teljesítményű motor
Fotó megosztása:
Összesen négy kategóriában nyert a BMW
Összesen négy kategóriában nyert a BMW
Fotó megosztása:
A Toyota hibridje a legjobb zöld motor
A Toyota hibridje a legjobb zöld motor
Fotó megosztása:
Megismételte tavalyi sikerét a TSI
Úgy hírlik, a Volkswagen leállítja 1,4-es kettős feltöltésű motorjának gyártását. A hírt kiszivárogtató belső ember szerint a négyhengerest, amelyhez kompresszor és turbó is tartozik, túl bonyolult és költséges gyártani.
A Volkswagen ugyanakkor nem vár nagy – erkölcsi – veszteséget emiatt, ugyanis úgy vélik, hogy a turbófeltöltés fejlesztésével sikerül ugyanazt az eredményt elérniük, jóval alacsonyabb költségek mellett. Jelenleg a twincharger 140, 150, 160, 170, 180 lóerős teljesítményekkel is készül, de szimpla turbótöltéssel is elérhető az 1,4-es motor.
A twincharger technológiát a szakmai is értékelte, hiszen 2009-ben és 2010-ben is elhódította az Év Motorja választás fődíját.