Másfél évvel eredeti bemutatása után megkezdődik a Noble M600 forgalmazása. Ez a brit manufaktúra hatodik modellje, de az első, amely karbon karosszériával készül. Az autó alapját csővázas szerkezet adja, erre kerül a mostanra kissé módosított kasztni.
A középmotoros autóba a Yamaha által fejlesztett, 4,4 literes V8-as kerül, de nem a Volvónál használt szívó kivitelben, hanem két turbóval megspékelve. A motor maximális teljesítménye 650 lóerő, a maximális nyomatéka 818 lóerő. Ezt az erőt a versenysportból ismerős Graziano hatfokozatú, manuális sebességváltója továbbítja a hátsó kerekekhez.
A mindössze 1250 kilós M600 nagyjából három másodperc alatt éri el a 100 km/órát, végsebessége pedig 360 km/óra körüli. Mindezt úgy, hogy ebben az autóban nincs menetstabilizáló, de még blokkolásgátló sem.
Persze nem akarnak minden vevőt elriasztani, ezért van benne kipörgésgátló és az autó alap „road” üzemmódban csak 450 lóerős. Így állítólag még kényelmesnek is mondható. A „track” mód aktiválásával viszont már élesebbé válik a gázreakció és a motorteljesítmény 550 lóerőre ugrik, miközben a kipörgésgátló is kevésbé aktív.
Azok, akik igazán képzettek, kapcsolhatják a „race” módot, amikor használható a 650 lóerő és a kipörgésgátló még jobban engedi kipörögni a kerekeket. De utolsó mentsvárként még ha kell, segít.
Persze versenypályán ez sem mindenkinek kell, de fő a biztonság. Ezért a kipörgésgátló teljes kikapcsolása pont olyan procedúra, mint amikor a vadászpilóta rakétát élesít. Egy kis fedelet fel kell hajtani és alatta kell egy kapcsolót használni.
Persze, aki a 650 lóerős hátsókerék-hajtású M600-ast elektronikai segédlet nélkül képes uralni, az állítólag olyan vezetési élményt kap, mint amit a Ferrari F40 vagy a McLaren F1 nyújt. A tervezők célja legalábbis ez volt.
Egyelőre a Noble M600-at nem hozták nyilvánosságra, de a képességeit látva a 60-70 millió forintos ár sem lehetetlen.
A prototípust tesztelte a Top Gear