Reklámban debütál két új Mercedes 1
Reklámban debütál két új Mercedes 11


Ma este tartják Amerika legnézettebb műsorát az NFL, azaz az amerikai nemzeti foci liga nagydöntőjét, a Super Bowlt. Mint ahogy arról már beszámoltunk a Green Bay Packers és a Pittsburgh Steelers összecsapásának szüneteiben 3 millió dollárért lehet félperces reklámspotoknak helyet vásárolni.

A 600 milliós reklámhelyes soha nem maradnak üresen és idén is lesz mit nézni két cikkünkben már megmutattuk, mivel készülnek az autógyárak. Megnézheti az erre az alkalomra készült kisfilmjeiket ITT, illetve ITT.

A második sorozatban van egy különösen érdekes, a Mercedesé. No nem azért mert viccesebb, vagy jobb a kép megvalósítás, hanem mert két eddig hivatalosan ismeretlen autó is szerepel benne. Látható az SLS AMG Roadster és a C63 AMG Coupé is.

Természetesen kémfotókról mindkettőt ismerjük, de a Mercedes még nem mutatta be őket. A vászontetős SLS Roadster ugyanazt a motor kapja, mint a sirályszárnyas zárt kivitel. Azaz az autó közepén – de az utasok előtt – elhelyezett 6,2 literes motor 571 lóerős. A V8-as maximális nyomatéka 650 Nm. Várhatóan a roadster is hozza majd a zárt variáns dinamikáját, azaz képes lesz 3,8 másodperc alatt elérni a 100 km/órát, végsebessége 315 km/óra lehet.

A C63 AMG Coupé, a várhatóan a Genfi Autószalonon a nagyközönség elé álló új C-osztály kupé kivitelének legsportosabb darabja. Műszaki megoldásai megegyeznek a nemrég felfrissített C63 AMG szedánéval. Ennek motorja is 6,2 literes V8-as.