Nagyjából egy éve mutatta be a Citroën a DS3 Racing típust. A kisautót a raliban öt konstruktőri világbajnoki címet szerző Citroën Racing segítségével fejlesztette a francia gyár. A különleges modellből mindössze ezer darabot készített a gyár, amely a hírek szerint rövid idő alatt elfogyott, több mint kétezer megkeresés érkezett a kocsira.

Sportos kiegészítők: karbonbetét és alumínium pedálok
15 milliméterrel alacsonyabban ül

15 milliméterrel alacsonyabban ül

15 milliméterrel alacsonyabban ül


Ezért a Citroën Racing főnöke, Olivier Quesnel tárgyalásokat kezdett a gyárral, hogy kibővítsék a gyártást újabb ezer darabbal.

A DS3 Racing minden tekintetben különleges járgány. Az autó alapját az 1,6-os turbómotorral szerelt DS3 adja, ám a motorvezérlés és a turbó átalakítása, illetve sportkipufogó beszerelése nyomán az eredeti 156 helyett immár 200 lóerőt tejesít. A maximális nyomaték 240-ről 275 Nm-re emelkedett.

Futóművét versenyautósra hangolták, ehhez feszesebb rugókat szerelnek be, ugyanakkor elöl és hátul toronymerevítőkkel gazdagodik az autó. A kerekek nyomtávolságát 30 milliméterrel növelték meg, miközben a karosszéria 15 mm-rel alacsonyabbra kerül. Még egy lapáttal rátesz az élményre a precízebbre hangolt kormányzás és a 18 colos, alacsonyabb oldalfalú gumi. Természetesen a fékrendszer is komolyabb, mint a normál modelleknél.