A kémfotók után most hivatalos képgalérián csodálhatjuk meg a Mercedes új üdvöskéjét a C-osztály kupé verzióját.

A kétajtós újdonság is a Genfi Autószalonon debütál. Egy ilyen szívre célzó autónál elsődleges a külső és a stílus, ezért alaposan átrajzolták a négyajtós testvér vonalait. A markáns orr rész mellett tömöttebb far, és alacsonyabb felépítés biztosítja az alapvető kupé kellékeket.

Igaz nagy merészség nincs a kalapban, az ablakokat keret övezi, és az eddig elegánsan hiányzó B oszlop is helyet kapott, a stabil és merev karosszéria jegyében.  Jóképű, de nem átlag feletti, eddig kapott hideget és meleget, többen a Honda Accort kupéhoz hasonlították, ami valószínűleg kollektívan megemelte a C-osztályt tervező gárda vérnyomását.

Jóképű de nem átlag feletti.
A kézi váltók kora leáldozott.

A kézi váltók kora leáldozott.

A kézi váltók kora leáldozott.


Belül a testvérmodell köszön vissza, természetesen némi luxussal beoltva. Ki kedve szerint válogathat, hogy alumínium avagy fabetéteken pihentetné szemét. Néha érdemes felfelé is nézni, hiszen teljes panorámatetőt is tartalmaz a kínálat. A kütyük szerelmesei is társra találnak a kis csillagosban, 5.8 colos kijelzőn navigálhatunk a menük és úti célok között, valamint álló helyzetben akár az interneten is bóklászhatunk.

Az izompacsirta C63 AMG érkezéséig a V6-os szívó benzines ül a teljesítmény trónján, 306 lóereje 5.9 másodperces százas sprintre elég. Akinek a megjelenés fontos, választhat 1.8 literes turbós négyhengerest is, kissé szerényebb 201 lóerővel. Az igazi környezetvédőknek pedig a dízel 220 CDI javallott, alacsony károsanyag kibocsájtása okán, bár egy kis zöldség minden modellbe kerülhet a start-stop automatika képében.

A kéziváltók kedvelői fanyalogni fognak, az összes modell csak a hét sebességes automatával rendelhető, tehát búcsút inthetünk a kézi gangolásnak.

Az ár pontos összegét még homály fedi, de egy biztos, ebből a szemszögből senki sem fogja összekeverni a Honda Accord kupéval.